Svajig utan mat i magen





Dagens bästa beslut var nog inte att gå ut att springa på morgonkvisten - utan något i magen. Kände mig lite svajig efter duschen, svimmfärdig snarare, men efter att kyckling och pommes slank ner och la sig till rätta i magen så kände jag mig genast bättre. Gästerna kom vid tre som sagt, fikade, sjöng och pratade - sånt som man brukar göra typ. De drog vid fem tiden kanske, då min systerson lämnades kvar för övernattning. De små grabbarna sitter just nu i liknande pyjamaser i soffan med täcke och myser - sött satan! Själv är jag sugen på att göra den omtalade fruktsalladen som tyvärr inte gjordes igår pga att jag helt enkelt inte vart sugen nå mer. Imorgon sticker jag iväg för att fixa den omtalade hårfärgningen får se om bild kommer upp på bloggen eller om jag skippar det helt..

Och angåedne bilderna, schampot köpte mamma för någon vecka sen , aldrig sett det i butiken förr. Antar att det är nytt. Men det är jäävligt bra, luktar primabalerina, ger glans och balsamet verkar bara på nån minut i. Hiss till detta!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback