Skönt med en lovdag sådär i början på veckan


Skulle uppskattat lovdagen mer om det var typ, i slutet av veckan istället, på fredag eller något. Men ska inte klaga för mycket inte. Träningen gick förvånandsvärt bra, snacka om att jag börjar ta igen alla de dagar jag suttit och funderat på att träna men slutat med att jag inte gjort det. Lite smått sugen på kanske lite morgon powerwalk och styrka med hantlar imorgon innan jag drar iväg med mammsen på utvecklingssamtal. Men man vet aldrig vad man känner för när man väl vaknar upp imorgon, det kan vara helt motsatt - inte sant? Har för en stund sedan ätit upp världens godaste vanlijglass och även beställt hem lite smycken från världens smyckes paradis! Ska dock inte avslöja va den heter, för..att.. de vill jag inte hahaha! Nu ikväll blir det att försöka somna tidigare än vad jag gjorde igår, annars lär denna skolvecka gå åt helvete, satsar på tidig sömn, och med tidigt menar jag typ tolv/ ett tiden. Tackar för mig och Godnatt!

kommentarer
posted by: Charleeees

Tack själv!

2012-01-23 @ 00:00:34

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback