Ros är världens bästa blomma




Bloggande inte igår eftersom att jag hade en rätt.. mindre bra kväll. Plugget sket sig och lite sådant. Men är nu back on track. Dagen idag gick väldigt snabbt 2 lektioner, och båda lektionerna satt man endast och lyssnade. Var nere på stan ett tag med tjejerna för att köpa hårfärg till emma, drog till gymmet och pratade lite med läraren om en skoluppgift och sedan åkte jag hem. Snacka om att jag hade för mycket energi.. storstädade hela min övervåning plus att jag drog fram träningscykeln och körde styrka i en timme. Sen vid halv fyra tiden kom min pojke förbi då han, så gullig som han är, hade han köpt tre stycken rosor till mig. Nämnt att jag är jävligt svag för rosor? ääälskar dom! Vi satte och sedan vid köksbordet och pluggade lite matte vilket var mer än behövande. Sara THA köksmästare gjorde även en middag på kycklingfilé med pommes, enkelt och gott! Calle drog för sisådär en timme sedan för träning, ensammen sitter jag och har dussintals med skolarbeten att fylla min lediga tid med, yay.. Hejsvejs,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback