Let's go back in time a week or two


Klockan var ställd på tio men av något skäl så ringde inte klockan, min hypotes är att vi sov för djupt. Istället vaknade vi vid tolvtiden då vi åt frukost och fixade iordning oss för att sedan dra iväg en sväng till stan. Var ute efter ett par jeans till pojken min samt foundation till mig, foundation blev det men tyvärr inga jeans till calle. Dåligt med snygga killjeans i butikerna tycker jag , de borde bättra sig på den fronten. Sedan drog två vrålhungriga själar hem till mig där  grillad hel kyckling (färdigköpt) och potatissallad stod på menyn - mumma så gott det var! Sedan dess har vi inte orkat röra oss ifrån sängen där vi the socialaparet just nu sitter med varsin dator plus tvn på även om ingen kollar på den.. elförbrukning gånger tusen!

Imorgon börjar skolan igen, och vem är glad över det egentligen? Massa prov och plugg väntar vilket inte är det bästa som finns, men dock mer än behövligt. Två prov redan om någon vecka som inte är världens lättaste heller, så kvällen kommer väll att spenderas med varsin samhällskunskapsbok i handen - utbytet ifrån datorerna till böckerna låter dock inte så lockande.. Får se hur det blir!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback