Klaga är det jag är bäst på


Mätt och belåten efter grekiska biffar och makaroner sitter jag just nu i sängen och strosar runt på olika hemsidor medans tvn är igång. Dagen idag gick relativt snabbt, vissa lektioner snabbare än andra, klarade mig genom dagen även om jag nästan höll på att frysa ihjäl vid fyra tiden. Skolan är superkall! Det går i omgångar, ibland är den lagom, ibland är det nästan som en bastu och ibland är det svin kallt , som om värmen inte existerar alls. Nu när jag ändå håller på och klagar så har jag fortfarande världens träningsvärk i främre låren och nacken, samt att jag har fått ett brännmärke på nedre delen av ryggen som är ungefär 3-4 cm stort. Gör super ont när man går då byxorna dras emot.. uuugh.. Nu blir det tv tittande med min calle, ni får ha det så braa

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback