K står för konstig


Trött som aldrig förr sitter jag just nu i sängen och kollar på tv och pratar med calle i telefon. Dagen idag gick rätt snabbt, men ändå inte. Var inte på världens bästa humör om man säger så, så det tyngde ner och gjorde saken värre. Efter lunch fick jag världens krampor och världens äckligaste smärta i magen så jag trodde jag skulle svimma och dö och spy på samma gång - det slutade med att jag inte gjorde något utav det. Under sista lektionen var det nästan odlidligt då jag knappt kunde gå, så jag och calle drog ner till barnakuten för att se om jag snabbt kunde få komma in och bli undersökt, men icke, halva sverige befann sig där så vi begav oss hem. Fick i mig en morot och en grapefrukt innan middagen, tydligen skulle det vara bra (?) enligt mammsen. Men det mesta har gått över nu, endast lite kvar. Så har spenderat kvällen sängliggandes för att försöka få magen på rätta spår! Vilket tydligen har fungerat. Ska fortsätta med det jag gör, prata i telefon med calle och kolla på tv tills jag totaldäckar kring två tiden kanske. Btw! Ska iväg på passkurs imorgon för gymnastiken. Ska få lära mig passningsteknik och lite sådant. Hejsvejs,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback