Innan jag dör ska jag ha plockat ner minst en stjärna och givit den till Dig.


Mi hermana mayor, med familj kom på besök lite tidigare denna eftermiddag och stannade på middag. Denna kväll spenderades inte med matteboken, känner att jag börjar bli lite för dålig på att hålla det jag säger att jag ska göra. Men det finns massa annat skoj man kan göra istället för att öppna matteboken och bli på dåligt humör, därför skippar man helst att ta upp den från första början. Sitter just nu och gnager på min andra morot, blev inte så mycket till middag pga dålig apetito, känner mig lite som en häst. Har även haft besöksrekord idag då jag nått 136 läsare, om jag inte minns fel. Kulkul! Hoppas ni fortsätter kika in. Borde börja sysselsätta mig med sådant som gör mig trött i ögonen för eller senare, läsa engelskaboken kanske. Två flugor i en smäll liksom, jag blir trött plus att engelskaboksjäveln blir utläst. Men as I said before, detta med att jag gör saker jag skriver att jag borde/ska göra har inte gått till väga de senaste gångerna, så vi får se hur det blir. Jag säger iallafall godnatt!

kommentarer
posted by: julia

snyggoooo

2012-01-30 @ 16:26:43
hemsida: http://juliafrank.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback