Fem månader idag med världens bästa pojke <3








Imorse var en sån dag då man väcktes av väckarklockan och fick ett sånt där fuck my life moment. Inte alls taggad på att gå upp men det gjorde jag ju såklart, hade tre rätt chilliga lektioner då den fjärde var gym (räknar inte profilen som lektion direkt). Crossfit's träning blev det där och det var jobbigt satan but I did it! Gick runt med Ida ett tag på stan ett tag efter det mötte sedan bytte jag kompis då Ida gick till bussen och calle följde med mig hem. Calle blev upphämtad för ett antal timmar sedan och jag har hunnit gjort så mycket som.. inte mycket haha.. Pannkakor stod på dagens meny idag för mig, ingen var hemma så jag gottade mig själv med det. Gjorde även ett hjärta på min första pannkaka som är tillägnad åt min pojkvän för att vi har faktiskt fem månader idag <3 Kvällens underhållning kommer vara att plugga till Svenska provet jag har på torsdag i Grekisk mytologi. Samt sit-com tuesday på femman. Tagga!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback