Cookie Dough


Mätt och belåten med fajitas och en halv cookie dough i magen sitter jag just nu och bara tar det lugnt. Kom hem för precis en timme sedan. Vid fyra tiden idag blev jag upphämtad av calles pappa, överraskade och busade lite med calle och sa att jag absolut inte skulle till honom idag och sådant, så förvirrad som han var brast han ut sig ett "MEN VAAFAAAAAAN SARA" och sen 1 sekund efter "åhhh heiiiiii" . Humörsvängningar gånger tusen! Passningskursen idag med uppsalaflickorna gick super, vi var omkring 35 stycken hjälpledare och huvudledare som var där, vi lekte lekar och övade på att passa med oss själva som försökskaniner.  Ja, det var väl min dag i princip.. tidig väckning imorgon då jag ska försöka hinna med ett och annat, samhällskunskap, svenska och prio ett mattematik. Har nämligen matteprov på torsdag och fredag veckan som kommer och det är något jag fasar över. Matte är inte mitt bästa ämne om man säger så.. Ska ta och fortsätta och göra det jag höll på med, smsa med pojken min (surprise?) och kolla klart på gladiatorerna som om 2 minuter är slut. Hejsvejs,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback