Bananskal är lika som Analskav




Var jäkligt svårt att komma upp imorse då värmen under täcket lockade mer än att gå upp för att sedan få frysa ihjäl, jag glömde nämligen fönstret öppet på glänt vilket då inte var så värst bra. Men upp kom jag iallafall! Är inne på min fjärde eller femte timma av att plugga, har skrivit ett antal handskrivna sidor, personligen så lär jag mig mycket bättre när jag skriver det för hand istället för på dator. Sånahär prov är ganska så svåra att liksom plugga in, man behöver vara mer insatt i ämnet och kunna analysera och diskutera för dig själv - på papper. Har nu en paus, och om jag känner mig själv så kommer jag nog inte att ta tag i nå mer plugg idag. Det får helt enkelt räcka. Kvällen kommer att spenderas och passionfrukt och vanlijglass med sitcom tuesday på kanal fem påslagen på tvn. Ska försöka att somna lite tidigare idag eftersom att min första dag på jobbet börjar imorgon! Ska bli urkul att träffa alla småbarn som är så förväntansfulla över att få börja på gymnastik, när de hoppar runt i små söta ballerinakjolar.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback