Är du nattuggla precis som jag?






Surprise surprise.. Jag är fortfarande vaken. Trodde att jag skulle däcka någon timme efter inlägget jag gjorde innan detta, men icke! Lika pigg då som nu sitter jag återigen och letar efter bikinisar.. har inget annat för mig. Min smspartner, som förövrigt är calle har precis gått och lagt sig och lämnade mig vaken.. buhu..
Ska nog kolla runt på lite kläder på olika hemsidor och göra nå fint WANTIES-colage. Riktigt mycket nytt och snyggt som kommit ut i affärerna nu på sista tiden. Plus att vissa butiker börjar redan dra fram sommarkläderna, härligt värreeee.  BTW. Är det någon som vet vart man kan få tag i en storbrittanien bikini? Jag har letat runt som en galning precis ööverallt.. men hittar ingen bandååå (bandeu) eller hure nu stavas.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback