Välj mellan följande svarsalternativ: 1. Stressad X. Stressad eller 2. Stressad


Känner mig lagom stressad. Matteprovet gick väll sisådär, tvekade alldeles för mycket på mig själv vilket resulterade i att jag sket i att lita på mig själv, suddade ut det jag skrev och skrev något annat vilket i dett fall inte alls var smart eftersom det jag suddade ut visade sig vara det korrekta svaret - fuck my life gånger tusen. Blev två timmar film på historian då man endast satt och frös i det otroligt kalla rummet. Är inget stort fan av film men denna gick att titta på, om jag måste såklart vilket det var nu. Drog hem snabbt med pojken min i det otroligt kalla vädret, snackade o lite sådant då hans far och den övningskörande moa kom och hämtade honom någon timma senare. Jag lagade mig själv pannkakor och satte därefter igång med plugget direkt, prio ett blev tränings uppgiften på profilen, elva sidor lång blev den. Och nu sitter jag och håller på med prio nummer två vilket är spanskan, redovisning imorgon och är lagom lost, men det löser väl sig. Ska försöka hinna klart relativt fort så jag kan åtminstonde börja på naknaken (naturkunskapen) så jag har ett hum om det iallafall, sedan blir det sovning för min del, hade planerat på en tidig kväll ikväll, sisådär nattning vid tio tiden men det gick ju åthelvete med det. Imorgon väntas en massa kuligheter och dess raka motsats, läkarbesök, prov och ska iväg på kvällen med brudsen och såklart, min pojke. Säger tack och hej för mig, och eloge till dig som hade orken till att läsa. Hejsvejs,

kommentarer
posted by: moa

var ju jag som hämtade calle :(

2012-02-03 @ 09:06:05
hemsida: http://hopplisa.spotlife.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback