V stands for V


Helknasig bild, jag vet.
Hemma efter fem timmars jobb, det gick bra as always. Börjar få kläm på detta med gymnastik nu. Känner mig som att jag kommer slockna vilken sekund som helst men jag är så oerhört sugen på glass så jag tror att jag ska smälla av.. så det kanske blir en glass innan sängdags. Skulle egentligen behöva få lite till gjort på filmanalysen som bokstavligen är ett rent jävla helvete - ursäkta språket men.. that's how it is. Man måste ha typ gjort filmen för att svara på filmen så utförligt som läraren vill att man ska vilket blir lite svårt då jag tyvärr inte gjort filmen "the four feathers" dock önskar jag inte att jag gjort den heller för att den var kass. Men dagen har varit skön och inte haft någon lektion idag. Fick även reda på för en stund sedan att vi inte har någon naknak imorgon och det betyder sovmorgon! Gotta love it för att imorgon går jag nämligen till fyra.. Men det är endast morgondagen kvar och sedan fredagen sedan är det sportlov och det ska bli jäkligt skönt. Hejsvejs,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback