Kompis det går bra nu

Hemmåt planerna sket sig, jag bestämde mig för att stanna trotsallt. Har flitit suttit och väntat hela kvällen på att gladiatorerna ska börja, redan fem minuter innan satte jag mig på första parkett, vilket i detta fall är längst ut i sängen. My spot. Calle sitter och gottar sig med både choklad och en gott och blandat påse då jag sitter tomhänt, haha tro inte att han är glupsk! Jag gillar inte godis så det går ingen nöd på mig. Imorgon blir det att vakna relativt tidigt för att calle har fotbollsträning vid halv tolv tiden, så det blir hemgång tidigt inge sova ut inte! Vet inte riktigt vad jag ska underhålla mig med fram till klockan fem då jag drar iväg och agerar jury. Påtal om det! Du som är 14+ och känner att street eller hiphop är din stil, och känner dig manad att vara DC's (danscenter) yttre och att du känner dig bekväm med att stå i centrum och åka iväg på dansuppdrag - kommentera här! Audition imorgon. Hejsvejs,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback