Try to love yourself before you try to love someone else

Jag och min lillebror sommaren 2010.
Mätt och belåten med kyckling wook i magen har vi suttit och kollat på en massa filmer och foton ifrån våra såkallade fjortistider, vi båda har haft dom men vi var då inte dom värsta som fanns! Som ni såg på inlägget om chokladen så har vi ett och annat att äta ikväll men ändå ser jag calle, just nu, upptågandes för trappan med magnum ghana cocoa, personlig favorit ifrån hans sida. Vi fick en låda med glass för ett tag sedan (ni som läst min blogg ett längre tag förstår vad jag menar) och ingen annan verkar äta dom så.. han är en trogen dammsugare.  Kvällen kommer tillbringas tittande på gladiatorerna och sen tror jag faktiskt att jag deckar om jag känner mig själv. Imorgon blir det samma tids uppgång liksom idag, sedan drar calle iväg vid elva tiden för att träna och sedan vid fyra tiden drar jag iväg på dansträning med elit gruppen för första gången nu efer bytet av lärare samt tillkomsten av personer i gruppen. Får se hur det blir.. hum.. Nu börjar gladiatorerna och jag har inte lust att missa en minut så, Hejsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback