Taggad på att göra om helt!

Mätt och belåten med pasta och tomatsås i magen och börjar redan bli lite småsugen på glass..
Har suttit och kollat runt lite på olika tapeter och lite sådant eftersom att jag har valt att istället för att byta rum till det större så ska jag ta bort min walk in closet och påså sätt blir rummet större eftersom den tar upp ganska mycket plus att jag ska måla bort min tapet jag har nu till vitt och sedan tapetsera en annan vägg. Superduper taggad! Imorgon kommer calle hit och ska hjälpa mig med att skruva/slå ner walk in closet'en för att sedan i helgen fixa med tapeten och målning. Can't wait! Nu blir det Big Brother tittande och smsande med min pojke. Har även hunnit funderat ut en present till min pojke tills på fredag eftersom då firar vi 6 månader!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback