Snälla matte, kan du inte bli vuxen och lösa dina egna problem?

Det blir en dålig cambild idag pga att jag helt enkelt inte orkar dra fram systemkamern. Kom hem för cirka en timme sedan ifrån jobbet och även idag blev en lyckad dag. Man märker hur barnen utvecklas efter bara några gånger, urkul! Fick även passa på de mesta idag, plint, kullerbytta och även handstående. Pappsen kom och hämtade mig så snäll som han är så jag slapp ta bussen som jag förövrigt missade. Har inte hunnit mycket mer än att äta middag, packat upp skolväskan, svidat om till mys kledur (kläder dvs, men jag kallar det kledur) , fyllt på almenackan och sist men inte minst plockat fram matteboken. Morgonsdagens mission blir att ta itu och försöka få minst ett E på matteprovet. Pluggar endast någon halvtimme eller så, mer orkar jag faktiskt inte, är helt slut! Hejsvejs,


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback