SNACK TIME




Planerna var att åka ner på stan kvart i fem för att fixa lite saker då jag upptäckte att det faktiskt är söndag idag och därmed stänger stan klockan fyra. Så det gick ju åt hellboda (tillägnat till Moa Örtengren). För att hålla energin uppe tog jag mig två kiwisar och hoppas på att dom hjälper mig när jag ska dansa ikväll. Fasar även, liksom de flesta uppsala ungdomarna, över morgondagen då skolan börjar. Men jag fasar inte inför skolan i sig utan mer veckan innan nästa lov då lärarna har, som alltid, lagt in alla prov just då. På torsdag har jag redan mitt första prov som handlar om hälsa och eftersom att jag inte har något bättre för mig tror jag att jag öppnar böckerna och börjar plugga lite. Hejsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback