P E N T A - X


Bättre sent än aldrig, inte sant? Matteprovet igår gick rent åt helvete haha, men lika glad var jag ändå. Drog ner till stan och blev jag och hans brors flicka upphämtade av calles storebror och calle. Medans de var och gymmade satt jag på matteprov, orättvist. Vi blev skjutsade hem till mig där det blev byta om och lite sådant sedan tog vi bussen ner till stan där vi mötte upp tjejerna på Bowlaget och bowlade i en timma, när det var slut drog vi till East City och åt för att sedan två timmar senare bege oss hemmåt. Kväljningar så fort man öppnade dörren, la familia åt nämligen Tacos, haha de passar på när jag inte ska äta hemma. Inte min favorit alltså. Världens fail igår kväll då calle hade ett stort glas med cola på magen, medans jag höll i calles telefon då jag av någon anledning höll på att tappa den ner på golvet , fick tag i den i sista sekund och drog upp armen snabbt satan då jag stöter till hans cola glas med armbågen och hips vips så ligger colan i heela sängen.
Snart blir det att dra hem till calle och chillaxa lite , får se om jag sover kvar or nat.  Tar även med mig systemkameran! Hejsvejs,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback