MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT




Dansen gick bra, men kunde ha varit bättre, men men inget jag kan göra åt saken just nu. Sitter just nu i min säng och mumsar på den otroligt goda middagen jag swappade ihop ba sådär. Resten av familjen åt köttbullar med hemma gjort potatismos men jag tog lite av gårdagens middag. Älskar kallskuret, som mest på sommrarna dock..  En halvtimme kvar innan BB börjar och jag har inget annat för mig så jag ska nog ta och repetera de sidorna jag läste tidigare i naturkunskapsboken för att se om hjärnan hängde med. Det börjar kännas lite småtomt utan min pojke här eftersom han sovit här tre nätter i sträck och varit med honom jäämt.. Men vi går i samma skola och kommer förmodligen att träffas imorgon. Btw, kom just på att jag har fetaste sovmorgonen (som alltid på måndagar) men ändå! Börjar 11.30 med spanska och har endast två lektioner efter det, varav en ska man endast sitta och lyssna på redovisningar. Helt OK start på skolan efter en veckas lov. Hejsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback