Let's keep our fingers crossed and hope for the best

Har nu suttit vid datorn lite för länge än vad jag borde. Skäms nästan lite när man har världens samuppgift som ska in nästa vecka + redovisning på den och har inte jobat någonting på den under dagen idag då jag faktiskt har varit ledig. Men jag kan väl dra till med en anledning som i detta fall lyder; jag är sjuk och har faktiskt inte så mycket ork. Har suttit och nyst som aldrig förr under kvällen och börjar fundera på om en förkyldning är på ingång. Tror dock att det går över inatt eftersom att det är så mitt immunförsvar fungerar för de som inte visste det! Morgondagen blir relativt kort då jag faktiskt kommer skippa skridskoåkningen på idrotten - buhu.. jag som faktiskt längtat och försökt dragit med calle motvilligt till studan för skridskåkning. Men icke. Slutar där med 12.15 och har endast tre lektioner plus att jag ska höra med min huvudledare på jobbet om hur sjuk jag måste vara för att avstå *håller tummarna*. Har även börjar fundera på detta med alla hjärtans dag och allt.. hum..

 


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback