Kan man någonsin tröttna på pannkakor?

Som svar på rubriken så säger jag, nej jag tror inte att man, eller kanske borde säga jag istället, kan äta för mycket pannkakor. Det är inte det godaste som finns, men det ligger två. Kinamaten är på plats nummer ett enligt mig, beroende på vad det är såklart. Men iallafall, var utsvulten när jag kom hem för precis en timme sedan och passade på att göra middag direkt så jag kunde använda tiden jag har nu fram till jag ska sova till att skriva klart film analysen och samarbetet. Filmanalysen ska in imorgon under skoldagen så det är den jag kommer att fokusera som mest på då sammen ska in 00.00 på natten till lördag.  Calle blev upphämtad för ett tag sedan av sin pappa vilket var tråkigt.. hade velat pussat på honom mer! Men iallafall, ska återgå till filmanalysen för den behövs göras klar. Hejsvejs,


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback