Ingen vill veta vart du köpt din tröja

I brist på bilder blev den en bild på mig, min favvis tröja och min favvis pojk. Planen jag hade tidigare om att plugga i pauserna gick faktiskt bra. Men det blir att läsa några sidor som godnatt saga. Sen har jag pratat lite med en jobbkamrat till mig och vi har fixat och trixat lite med tävlingen BUSAM som kommer att vara den 11e Mars. Ska bli super kul att tävla med våra små gymnaster!

På tisdagarna har jag under ett antal veckor haft profil på tisdagar men var.. vad det nu är , 6e? 7e? vecka så byts det med idrottsteori. Där man bl.a får lära sig om vad man äter, mer om kroppen, mer om hälsan osv. Slutar någon gång vid två tiden och ska då dra ner på stan för att kolla om jag hittar något, sjukt sugen på att köpa något nytt att lägga ner i byrån! Får se hur det går med det. Nu har poojken gått och lagt sig och jag ska lägga undan datorn och mobilen för att läsa i naknak boken. Inte det minsta trött så kommer troligtvis vara vaken minst en timma till. Godnatt och sovgott!

 

 

 

 

 

Har även hittat en blogg jag tänkte dela med mig av för alla BB älskare, som inte har 24/7 http://bbelva.com/.


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback