Hipp Hurra! För här kommer bumbibjörnarna, studsar genom sagorna och vi får följa med


Precis när jag skulle stänga av datorn så av någon konstig anledning hoppar sidorna knasigt och det som förut var facebook blev en bild på mitt schema. Ingen aning om hur det gick till men nu fick jag även reda på att jag har 1,5 timmes sovmorgon imorgon! Åååh så jag längtar.. Ingen större sovmorgon kanske men det är något iallafall. Men konstig som jag är så kommer jag väl antagligen vakna normal tid iallafall och sedan njuta av att jag kan göra mina morgonrutiner en aningen långsammare än vanligt.  Tackar nu för mig och vi hör av mig imorgon då jag förresten slutar 13.45 och har likt idag, endast tre lektioner - love it! Hejsvejs,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback