Go to hell - please?

Så här arga är vi typ nu. Min lillebror har medömkan och tycker att det är jobbigt att göra såna här typer av arbeten då han inte fattar någonting, men han är sju så jag förväntar mig inte att han ska det heller. Har fixat klart filmanalysen, orkade verkligen inte lägga all min tid på den så jag skiter nästan fullständigt i om jag fixar den eller inte. Är stressad som bara den över samuppgiften då jag vill ha så högt betyg som de bara går.. och jag måste se till att fixa det innan morgondagen då den tyvärr ska in. Sitter i köket för att få mer gjort eftersom att mitt rum inte funkat nå vidare som pluggrum dessvärre. Verkar ha fått flyt på att skriva ikväll men önskar att det var om sammen.. åh som jag tjatar men nu får de fan va nog på slarvigheter!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback