Frukost är det viktigaste och godaste målet på dagen




Finally fick jag min efterlängtade och välbehövande frukost! Min tallrik på bild nummer 1 och calles under, jag kör på nyttigare med frukt och müsli medans han endast tog vanliga kellogs flingor, tvingade dock på honom lite av mitt. Om ungefär 30 minuter kanske så drar calle iväg på träning och samtidigt blir jag hemskjutsad. Får väl se vad jag hittar på! Blir väl antagligen städa rummet och tvätta. Dock skulle jag behöva upp till centrum för att hämta ut mina smycken.. humm.. vi får se hur det blir med det. Kommer säkert göra endel inlägg pga brist på saker att göra, så håll utkik under dagen vettja! Ska dra iväg och göra mig iordning och packa ihop mina saker och lite sånt. Hejsvejs,

kommentarer
posted by: Anneli

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-1.html#comment

2012-02-05 @ 10:28:51
hemsida: http://anneliih.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback