Extreeeem room makeover!












Kom hem vid halv tolv tiden då jag åt en lunchmacka och sedan deala jag till mig 200:- genom att städa rummet ovan som jag även möblerade om. Budet var 100kr ifrån mammsen men jag lyckades få henne att lägga på en hundring till. Catching! Tog till nu på mig, lika bra att vara nogrann på en gång eftersom lillebrorsan har astma. Planerna för nu är att hoppa in i duschen och duscha av mig allt damm jag lyckades få på mig, göra iordning mig och sedan äta något litet innan jag drar iväg för att agera jury som sagt. Det är nämligen så att det behövs en till tjej eller kille till våran elitdans grupp DC Rebellz så jag ska sitta och granska och komma med förslag och lite sådant på vem vi skulle kunna tänkas "anställa" om man säger så. Ska även bli oerhört roligt att träffa de andra i gruppen efter ett väldigt långt uppehåll! Ska väl dra iväg och utföra de planer jag nu lyckats planera för en gångs skull. Hejsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback