Drömma kan man alltid göra!

Idag har jag gjort i princip inget läsvärt. Haft datorn som underhållnings kompis sedan jag vaknade. Det blev inte att åka till calle idag som tänkt utan det blir imorgon eller i övermorgon. Har även fått klartecken på att jag får ta det stora sovrummet här uppe på "min" övervåning och ha mitt sovrum där istället. Så.. sportlovet kommer till mesta dels ägnas åt att göra det klart. Enligt mor och far ska de svarta takbjälklarna i rummet målas vitt och panel-sneväggen likaså. Får ta och pusha pappsen redan imorgon då han faktiskt är ledig på att försöka åka iväg och köpa färg. Har även spanat in lite nya möbler som jag än så länge finns i mina drömmar. En ny säng och garderob av något slag är något jag skulle behöva, mer garderoben/byrån än sängen då jag faktiskt inte har någon eftersom att jag har en walk in closet i mitt nuvarande rum man tyvärr inte kan flytta på.. Så vi får se hur det blir med det!  Vill även ut och springa idag eftersom att det gick super igår, lika bra att fortsätta och hålla kondisen uppe! Babbel babbel nu orkar jag inte. Hejsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback