BIG BROTHER


Någon mer än jag som var nästan beroende och visste i princip allt om big brother och deras deltagare förra året? Jag må vara en blivande 17åring men gillar det fortfarande, dras till dokusåpor liknande denna och har alltid gjort. Det är ju så mycket intressantare att titta på när det är levande människor och det är inget manus eller någonting. De är faktiskt helt ovetande om vad som komma skall! Så det blir Big Brother tittande imorgon för mig 21.00 på tv11. Får se om det blir på min lilla tv eller om det blir på calles coola och stora tv jag fortfarande är helt faschinerad av då jag kan sitta i timmar och spola fram och tillbaka då jag inte orkar med pauserna mm.

Det blev ett litet dilemma vid åtta tiden då gladiatorerna började då jag samtidigt började se på en jätte rolig och bra film som går på kanal tre just nu. Vet inte vad den heter men.. kika medans ni fortfarande kan! Lite tjej-aktig film så boys.. stå över! Skämt åt sido. Jag har varit effektiv och fått mycket gjort, jag har tvättat, eftersom jag inte hade några rena strumpor kvar och har även gjort klart en skoluppgift och börjar plugga lite naturkunskap. Har nämligen prov på torsdagen efter lovet och jag känner att jag vill vara väl förberedd för engångs skull. Nu blir det titta klart på filmen och smsa med mig pojk, kanske plockar fram min Ben&Jerry också.. hum.. vi får se. Hejsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback