At Sonesson's & Birnbaum's bageri












Bakningen blev av och det var rulltårta och muffins med olika tillbehör i (som ni ser på den sista bilden). Rulltårtan blev faktiskt lyckad, kanske en aningen sockrig medans muffinsarna blev katastrofala haha.. calle hade inte bakpulver hemma men vi försökte ändå och jag säger bara en sak, baka inte muffins utan bakpulver! Nu har jag precis blivit avlämnad här hemma hos mig för att jag ska ta tag i plugget som en duktig flicka, men innan det ska jag svida om till träningskläder och löpning + styrka står på dagens schema. Sedan blir det hoppa i myskläder, snodde även hem en tröja ifrån calle som jag ska ha, stor och mysig och sedan blir det middag och sen plugg. Har inga gränser på läggning idag eftersom det är lov så jag hoppas att jag blir klar med plugget ikväll för jag har inte någon lust att sitta med detta några fler dagar. Nu blir det löpning. Hejsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback