Är våren påväg?

Vaknade för drygt tre timmar sedan med steg upp för ungefär två timmar sedan. Mitt humör kaosade lite då jag upptäckte att vi inte hade någonting att dricka till frukosten och när jag äter frukost, måste jag ha något gott att dricka, det blev vatten tillslut. Calle drog för precis en timma sedan för fotbollsträning och han lämnade mig kvar här med en passa plugg att göra. Har precis gjort klart bokrescensionen (stavning?) på engelska, " A child called it". Har nu samhällskunskaps uppsatsen att slå mina två bruna stora ögon på. Fick veta under fredagens lektion att vi fick ännu en vecka på oss att skriva vilket är skönt! Lite stress då jag har ett land kvar att skriva om plus lite finslip på den skrivna plus att det ska göras en powerpoint eftersom att man tydligen ska redovisa skiten. Eftersom att en vecka las på, så har han nog högre förväntningar på oss eftesom vi nu fått ungefär 2,5 veckor på oss, om jag inte minns fel. Men det ska nog bli mer än ett E! Planerna för nuet är att gå ner för att äta lunch och sedan kolla på sammen och sedan vid fyra dra iväg på dansträning. Tagga tagga! Måste bara passa på att välkommna solen, stanna så länge du viiiiilll , en fågel har viskat i mitt öra att plusgrader is coming to uppsala under morgondagen..

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback