Alla kan då inte vara normala


Har precis fått i mig en jävligt god frukost, lingon grova och baguette med smör och brieost på..åååh... Skulle kunna äta det till frukost lunch och middag, plus alla mellanmål de sägs att man borde äta. Men jag försöker hålla mig för att inte tröttna. Calle ligger fortfarande i sängen och sover medans jag själv steg upp redan nio imorse och har fått klart det mesta på min powerpoint om samuppgiften jag pratade om förut. Då skrev jag den, och nu ska den redovisas inför klassen. Fick en välbehövlig natts sömn, vaknade inte en enda gång. Tror det var pga utmatthet (om man kan säga så?). Planerna för idag är inte många, resten av familjen ska iväg till studenternas för skridskoåkning och jag försöker så mycket som det bara går att få med calle också men verkar inte lyckas at all. Ikväll blir det dans och det var dagens planer. Hejsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback