15 februari

Svårt att ta sig upp imorse, det tog i som fan! Återigen ett FML- moment. Blev lite missförstånd om att matteläraren var sjuk, först stod det att han var det och en minut senare stod han inte på listan, förrvirrande? Ja. Men jag drar iväg mig till skolan iallafall och man kan ju inte mer än hoppas på att dom tog bort honom utan att tänka på det. Men min naknak lärare är sjuk och har därmed håltimme på den lektionen så.. Onsdagarna som brukar vara rätt jobbiga blir då inte de minsta jobbig idag. Känner mig fortfarande täppt i näsan och det blev inte bättre av gymmet igår så jag tror inte att det blir någon friskis och svettis för mig idag på idrotten. Nu måste jag springa ut till bussen. HEjsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback