WIFI INGÅR!

Efter att calle dragit zappade jag runt lite på tv, gick ner och åt rester ifrån igår och sedan åkte jag med mamma iväg till apoteket och till gränby, vi letade bokstavligen runt i alla klädesaffärer i hopp om att hitta en långklänning till mammsen min.. men icke.. Vi återvände hem lagom till att spöregnet kom och nu sitter jag här. Trött, glad och täppt i näsan. Ska gå ner och ta lite glass om ett tag och sedan lägga mig i sängen och kolla runt på bloggar och zappa runt på tvn. Slappt men otroligt skönt!
 
 
Btw, eftersom att wifi ingår på hotellet så kanske det kommer upp ett inlägg eller två som publiceras i skrivandets stund! Har i och för sig gjort en massa tidsinställda inlägg men lite update om att jag lever då och då ska jag förhoppningsvis klara av :)

kommentarer
posted by: Charleees

Paint <3

Svar: du är paint
sarabirnbaums.blogg.se

2012-08-06 @ 21:56:27

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback