TJEJKVÄLL

Godmorgon! Igår kom jag hem lite efter midnatt, bäddade direkt ner mig i sängen, såg ett avsnitt sex and the city, ett halvt avsnitt av jims värld och sen deckade jag. Ligger nu vaken, klockan halv elva fast jag kunnat sova längre! Men när man är täppt i näsan så vaknar man vare sig man vill eller inte några gånger om natten då man inte kan andas. Suck. Kvällen var jättetrevlig igår och vi åt otroligt god mat som kocken Lova stod för, förätt var det dipp med grönsaker och bål, till varmrätt blev det ungsgjord kyckling penslat med soja och rosmarin med potatishalvor och till efterrätt blev det gino med hallon kesella och vaniljglass! För de som inte vet vad gino är så är det en spansk (tror jag) efterrätt då man blandar en massa frukt, river på choklad och sen så får den stå inne i ugnen ett par minutrar och bli lite varm, mycket gott och det är verkligen något jag rekomenderar. 
 
Calle kommer om 30min med moppen och jag ska väl försöka ta mig upp och få lite frukost i magen innan det är dags för lunch - planerar nämligen vanlig lunchtid tillskillnad ifrån igår. Adios

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback