SÖT NECESSÄR

Här är den söta necessären jag pratade om tidigare! Ynka 30:- kostade den. Vi åt en fantastisk god middag, godaste kycklingen pappsen gjort på länge faktiskt. Nu ska jag försöka ta tag i lite småstädning som behövs göras. Imorgon kommer Sonesson's på fika vid tvåtiden och på måndag blir det iväg på stan för att fixa det allra sista inför resan så det finns i princip ingen tid för städning förutom idag. Blir att damma och dammsuga plus skura imorgon när jag vaknar! Inge vidare kul på tv ikväll men får väl ta det som finns antar jag, annars blir det film och "All about Steve" som har blivit lite av en tradition att kolla på när jag inte har något bättre för mig. Ska läsa lite i matteboken också då jag faktiskt ska lämna kvar den här hemma i Sverige när vi åker iväg. Så det gäller att ligga på innan dess!
 
Adios,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback