REN VS. SMUTSIG

Har inte tagit mig upp ifrån sängen denna morgon, eller, jo tekniskt sätt så har jag väl det då mormor ringde på hemtelefonen och jag hade den vid örat, volymen är otroligt hög så vi ska höra när det ringer även på långt håll och jag bokstavligen studsade upp! Inte nog med det så kunde jag inte andas pga att min ena näsborre var igennäppt.. precis som klockan två och halv fem imorse.. (!)
 
Än så länge ser det ut att vara fint väder och tur är väl det! Idag är planerna att göra det där jag pratade om att jag skulle göra igår kväll.. nämligen städa. Torka hyllor, lampknappar , dörrar och lite sånt. Sen vid två kommer det fika besök, nämligen Sonesson's och någon timma efter det kommer syster med familj och hänger lite. Fullt hus? yes. 
 
Skulle tro att calle kommer villken minut som helst nästan, tror nämligen att han skulle ta moppen in lite (mycket) tidigare för att bara va, och där fick jag städhjälp! Hyllorna sitter lite för högt upp för att jag ens med stol ska kunna nå.. och har man en pojkvän som nästan är 190 lång så fixare sig.
 
Adios,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback