När du slutar börjar vi

Idag gick skoldagen snabbbt! Spanska steg 4/ lunch/Atlet/Slut. Kort och skön dag. Blev att åka ner på stan för att möta upp calle, vi gick och handlade mellis och tog sedan bussen hem till mig. Han blev hämtad några timmar senare och här sitter jag nu. Borde läsa min svenska bok men känner att jag har allt för lite ork och lust till det för tillfället så jag ska göra det jag vill, kolla på tv och spela wordfeud mot främlingar,calle moa och william.
 
Har gått runt och fasat inför morgondagen redan i måndags då jag börjar halv nio och slutar halv fem, men icke.Sovmorgon står på schemat de tre första lektionerna vilket resulterade i att den här långa dagen jag fasat över inte längre finns och jag börjar inte förens när alla slutar, 15.15 och slutar 16.30. Ska inte klaga. Blir en kort och skön dag imorgon. Nu blir det som sagt wordfeud, godnatt!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback