MIN VÄSKA HAR ÄTIT UPP SIG

Slängde ner min packning i panik imorse för att den skulle vägas så mamma och pappa kunde planera vem som ska ha vad av Teodors mat. Blev förvånad då den bara vägde 13 kg. Dagen gick, fick lite av teodors mat, kom på saker jag glömt och nu står jag med en övervikt, 20.3kg och den får endast väga 20kg. Yay.. Blir att tänka om lite då jag behöver ner med ett eller två klädesplagg till som för tillfället tvättas.
 
Sedan jag hörde av mig senast har jag inte gjort så speciellt mycket. Packat lite till och fixat till en kompis blogg lite, inget mästerverk direkt men det funkar. Ska snart dra upp matteboken och räkna lite, grillen ska tändas och det blir grillad kycklingfilé med potatishalvor at the Birnbaum's 

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback