Ny design, igen..

Visst är jag det, alltså, uttråkad alltså. Eftersom jag har den här rejäla sovmorgonen imorgon fanns det inte något som kunde dra mig i säng tidigt då jag inte riktigt måste stiga upp kring halv sju imorgon likt andra mornar. Suttit och redigerat lite med designen, allt är inte klart då headern ska bytas och sen är det lite småfix man ändå kanske inte märker av. Med den här designen blir bilder otroligt mycket mindre, men det ska väl gå det också antar jag. Det som var problematiskt med den förra bloggen var att på mindre datorer med mindre skärm även om man skulle gå in på min blogg via mobilen så behövde man scrolla en del då sidan var lite för stor. Så så är det.. nu ska jag öppna fönstret och vädra så kall och frisk luft kommer in och sedan ska jag hoppa i säng och kolla på tv. 
 
Tune in later,

kommentarer
posted by: tove

Åh vilken underbar bild Sara!!

2012-08-30 @ 08:47:57
hemsida: http://absolutaandersson.blogg.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback