I N S T A G R A M

Tjenixen! Nu har jag gjort som så att under veckan som gått har jag, när jag inte haft något annat att göra, suttit och gjort lite tidsinställda inlägg till det lite mer eller mindre bloggpausen som kommer att bli under dessa två veckor jag och calle drar iväg utomlads. Eftersom att inte bloggen kommer vara så otroligt uppdaterad så kommer jag hålla mig till instagram, eller, till calles instagram rent tekniskt då min mobil är lite för oldschool då man inte kan ha instagram på den (?). Lite för gammal HTC..  Jag heter: sarabirnbaum och calle heter charlessonesson, så följ oss! :D

kommentarer
posted by: josefines.se

svar: Tack detsammma!!♥ Jag har en tävling där man kan vinna ett eget designat iphoneskal, eller varför inte överraska någon annan med ett designat skal? http://josefines.se/2012/july/tavling-vinn-ett-eget-designat-iphoneskal.html#comment Hoppas du vill vara med :) Ha en bra dag! Kramar♥


KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback