FASTNADE LITE SÅDÄR PÅVÄGEN

Kvällen har inte varit mycket till att skriva om. Suttit vid datorn, kollat kläder, smycken, skor, bloggar med mera. När filmen kl. 22.00 började stängde jag precis ner datorn, emma ringde upp och hjälpte mig med ett mattetal jag suttit och klurat på ett bra tag och där fastnade vi. Efter mattetalet var löst och jag hade förstått allting så hips svips så var klockan strax över tolv. Va vi babblade på! Efter ett sånt härligt samtal kan jag nu stänga igen datorn, återigen och försöka sova. Mer taggad än innan på skolan och det känns som om det kommer bli ett fantastiskt år! Snyggingen Emma får pryda inlägget, 
 
Godnatt,

kommentarer
posted by: Emma såklart

"den tjejen känner jag igen" aaahaaaaa det va jag! Härligt samtal helt klart. Vi ska göra det bästa utav året som återstår!!

2012-08-04 @ 23:53:57

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback