BORTA BRA MEN HEMMA BÄST

Hej hopp! Landade lite tidigare än planerat nu i eftermiddags. Calles pappa vad på arlanda för att hämta upp oss, vi åkte hem till mig för att lämna av min familj och blev sedan hemskjutsade hem till calle där vi åt lax och kollade på någon halvtokig film med hans storebror, packade upp och hade en liten presentutdelning! Blev hemskjutsad strax efter sju och har sedan dess packat upp, duschat och ätit lite gott jag köpte med mig hem ifrån Teneriffa igår. 
 
För tillfället sitter jag och catchar upp lite på olika bloggar, smsar med finfint folk, skriver med lite sött folk på facebook och tar det allmänt lugnt. Efter att endast ha sovit tre timmar inatt så är jag lagom trött, är uppe på övervarv at the moment och känner hur jag egentligen borde ha gått och lagt mig för några timmar sedan. Imorgon är det första dagen i tvåan för min del och det ska väl bli... kul. Två lektioner varav en är profil, det ska börjas lugnt!

kommentarer
posted by: Emma Blixt

Fin bild!:)

Jag har kört igång en ny omgång av veckans blogg och det skulle vara jätte roligt om du skulle vilja delta!:)
http://emmablixt.blogspot.com/2012/08/vinnaren-av-veckansblogg-ny-omgang.html

Svar: Tack så jättemycket!
sarabirnbaums.blogg.se

2012-08-22 @ 02:18:22
hemsida: http://emmablixt.blogspot.com

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback