++++

Idag har det varit den segaste dagen på väldigt länge. Vi vaknade kring tolv, åt varsin scones ifrån igår, kollade på tv ett tag tills vi åkte iväg med mamma och teodor till banken och fixade det efterlängtade ID-kortet till mig. Inte för att jag kommer ha någon användning av det förens vi kommer hem ifrån utlandet men det känns bra att det finns där när jag väl kommer hem! Efter det åt vi lunch, glass och sedan kollade på lite mer tv. Calle blev panik ivägskjutsad till bälinge av mamma då han helt tappat bort tiden och nu har mamma och pappa dragit iväg på en springtur. Marinerat kött ligger i kylskåpet och jag ska sätta på mig träningskläder, hänga tvätten och sedan köra lite styrka på baksidan hade jag tänkt. Kör inte så mycket kondis idag då jag varit snuvig i några dagar, pulsen ska jag försöka hålla låg. Hör av mig senare!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback