+ + + +

Sonessonarna var punktliga, kom vid två tiden som planerat och syster med familj någon timma efter det. Det blev paj med vaniljvisp som fika. Syster med familj stannade på middag och har precis satt sig i bilen påväg hemmåt då det ska packas. Idag har jag och calle packat klart, helt klart, och det enda som är kvar är nu tandborsten. Vi stuvade även om lite i packningen med all teodors mat och min ligger nu på 19,2 kg vilket känns betydligt säkrare än 20.3 kg. Jag och calle sitter nu i sängen och inväntar att en film på kanal tre ska börja och efter den filmen ska jag nog sova.. Efter att ha vaknat tre gånger nu tre nätter i rad pågrund av min täppta näsa så har nu mamma Ann-Chatrin (calles mamma) givit mig en dos med två olika nässprayer och jag hoppas på att sova normalt inatt! 
 
Adios,
 

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback