SOLSKEN, STANNA


Sol och lagom med värme, inte så att jag klagar direkt. Men det kunde varit varmare och hoppas på det under dagen. Hade matteprov för cirkus en kvart sedan och det gick faktiskt över förväntan! Men riktigt så bra gick det nog inte. Tror mer på att jag inte vill inse att jag kanske fick F.  Men men, nu väntas två lektioner innan lunch och det vankas 10 kamp på idrotten efter lunch, engelska och då blir det svenska nationella då jag endast ska sitta och lyssna, skönt att ha mitt gjort! Efter skolan ska jag dra iväg och pröva en kroppsstrumpa för okänd aktivitet - kommer berätta mer om det sedan. La mig igår med en förjävla träningsvärk, jag hade tur och vaknade upp med mindre vilket var otroligt skönt!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback