S T R I P E S

Blir en sån här crapy cambild såhär på morgonkvisten. Ställde klockan redan på kvart över sex imorse och stegade upp inte länge efter det, väldigt motigt men väl behövligt. Blev klar med allt klockan sju och har spenderat all min tid sedan dess till att plugga in lite till spanska. Plugga flitigt är inte så dumt faktiskt! Förhoppningsvis kommer mödan vara värd och jag klarar förhoppningvis provet idag. Blir inte en full skoldag idag då jag på svenskan endast ska sitta och lyssna på de andra som talar likt som jag gjorde under gårdagen och sedan blir det gym, slutar vid två och ska hem på direkten med pojken min och försöka få lite matte gjort. Plikten kallar, datorn måste stängas ner. Hörs!

kommentarer
posted by: Emelie Löfström

Sv: Åh tack så jättemycket! :D

Han heter Strong Shakiro x :) Har du sett mitt senaste inlägget med bilder och film från det underbara resultatet från helgens hopptävling? :D

2012-04-17 @ 17:08:57
hemsida: http://emblems.blogg.se/hast

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback