MYSPLUGGNING

Men visst är det så, suttit och myspluggat ett tag och istället för att dra igång historian satsade jag på att fixa svenskan som number one istället, så det blir att försöka ta tag i historian i dagsljuset då man även är lite piggare. Sitter och har nästan kollat klart på big brother och ska när som helst stänga av datorn och lägga mig i sängen och kolla på tv och förmodligen däcka efter ett tag. Morgondagens planer blir som sagt att plugga på morgonen och drar sedan vid ett tiden iväg med ett gäng från klassen och ska checka calles fotbollsmatch, sen blir det hem och fortsätta mig roliga pluggande. Båda glasspaketen står orörda tro det eller ej men har faktiskt inte varit speciellt sugen, blir morgondagens kvällsfika istället. Godnatt!

kommentarer
posted by: Anonym

jag vill åka dit ja :)

2012-04-14 @ 02:01:37
hemsida: http://sstephany.blogg.se/
posted by: Frida

SV: Hehe, tack! Jag har haft uppklippt ganska länge och nu har jag inte gått till frisören på länge så det är ju därför nu, sedan har jag även haft mörkbrunt hår och visst jag passar i det men nu brukar jag köra på lite mer ljusbrunt, men har inte färgat på länge nu. Tänkte testa en rödbrun färg nästa gång jag färgar håret och hoppas jag passar i det! :)

Kram Frida

2012-04-14 @ 09:18:49
hemsida: http://friidaas.wordpress.com
posted by: Silvia

Sv: Det finns både Willys och kappahl och lindex. Och även skoaffär och godisaffär. Det finns en skola där som jag ska börja i när jag går i 7an och det är ju inte så långt kvar :D. Det finns mycket i Huskvarna faktiskt. Mina två mostrar och min morbror bor där. Kram!!

2012-04-14 @ 10:35:10
hemsida: http://slm.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback