MYS LÖRDAG




Myskväll på G hemma hos mig då jag vilken sekund som helst ska gå och sminka av mig och kräma in mig, för att sedan bege mig ner mot frysen för att hämta min bästa vän vilket ikväll blir Ben & Jerrysen. Ska senare ta och stäna ner datorn för att bädda ner mig själv i sängen med världens mysigaste filt, alla mina åtta, nio kuddar eller vare nu är och sedan kolla på filmen ovan, "John Tucker must die" som börjar 21.30 och går på kanal fyra. Check it out! Blir uppgång rätt tidigt imorgon då jag ska iväg tidigt för att ha gengrep med barngymnasterna på fyrishov. Sedan blir det hem för att plugga klart det sista. Godnatt!

kommentarer
posted by: Anonym

Bloglovin' byte? :)

2012-04-14 @ 23:06:56
hemsida: http://johannasperspektiv.blogg.se/
posted by: frida

förlåt för sen svar! Men jag målade mig med vattenfärg när jag fotade bilden :)

2012-04-14 @ 23:36:31
hemsida: http://fridahagstrom.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback