LÖPARRUNDA PÅ G


Kom hem vid fyra och har suttit och pluggat lite spanska sedan dess, gjort lite själv diagnoser och jag börjar bli på godväg till provet imorgon som för övrigt är ett omprov för att det var 4 eller fem i hela spanska klassen som klarade provet och resten fick IG, stabilt. Men aja, nu känns det bättre än innan så jag får väl hoppas på några poäng mer än förra gången. Ska bege mig ut och börja träna upp kondisen lite för att sedan ta en efterlängtad dusch och sätta igång med lite matteplugg. Jag är på ett sånt otroligt bra humör idag, super härligt verkligen. Hörs!

kommentarer
posted by: jenniefer

jättefin blogg:)

2012-04-16 @ 20:45:16
hemsida: http://jenniieefer.blogg.se/
posted by: charlie mohammed ALI

Du har min tshirt på dig under.. alltid något av mina plagg på dig.. MEHEHEHEHE C:

2012-04-16 @ 20:58:38

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback